armariets

Espais personals i segurs per als/les alumnes.

És important gaudir d’un espai on poder posar les coses sensibles de ser perdudes o que cal cuidar. També és cert que els nostres fills / filles porten unes bosses que pesen molt, ja que portar tots els llibres implica pes. Telèfons mòbils, diners, papers, llibres… l’AFA us ofereix un espai personal, segur, per a poder guardar les vostres coses.

Els armariets instal·lats al centre són espais segurs que els/les alumnes poden utilitzar en qualsevol moment durant la seva estància al centre. No és necessari dur clau, com es veu en la imatge s’obren utilitzant una combinació de números personal. Si oblideu la combinació, direcció té una clau mestra. Aquesta clau mestra només s’utilitzarà en cas de necessitat per part de l’alumne, i seguint les normatives pròpies del centre. Aquests armariets es poden llogar sempre que formeu part de l’associació i el lloguer, que té un cost de 20€, és per a tot el curs.

Si en voleu un, entreu al vostre espai personal i feu la petició de l’armariet.  L’associació farà la resta i el centre us donarà accés a l’armariet. Estan repartits per tots els passadissos del centre. S’intentarà oferir a l’alumne aquell armariet que estigui més a prop de la seva classe.  Tenim un nombre limitat d’unitats, s’oferiran per ordre de petició. Si teniu dubtes, pregunteu per WhatsApp.

Per sol·licitar aquest servei entreu a l’àrea de soci habilitat en aquesta web.

Darrera actualització 24/02/2024